چگونه می توانم به سونی آنلاین اعتماد کنم؟

 با کلیک روی “نماد اعتماد الکترونیکی” در صفحه اصلی سایت، وضعیت نماد سونی آنلاین را ملاحظه فرمایید. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی، هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می کند.

چرا اینترنتی خرید کنم؟

صرفه جویی در وقت و انرژی، و دسترسی به تنوع محصول و کالاهایی با برترین کیفیت و محصولات اصلی سونی.

آیا امکان خرید حضوری از سونی آنلاین وجود دارد؟

در حال حاضر سونی آنلاین تنها با شیوه فروش اینترنتی به ایرانیان عزیز خدمت رسانی می کند و در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید می توانید از بخش راهنما => از کجا بخریم می توانید به فروشگاه های رسمی سونی مراجعه و حضوری خرید نمایید.

آیا محصولات سونی آنلاین داری گارانتی هستند؟

تمامی محصولات با گارانتی های رسمی سونی در ایران ارایه می شوند. البته برخی از محصولاتی که به شکل بدون گارانتی ارایه می شوند در صفحه ی محصول ذکر شده اند.

چگونه از سونی آنلاین خرید کنم؟

ابتدا لازم است در سونی آنلاین عضو شوید؛ پس از آن وارد حساب کاربری خود شده و محصول مورد نظر را به سبد خرید بیافزایید. برای آشنایی کامل با مراحل خرید به قسمت راهنما مراجعه نمایید. در این بخش همه مراحل خرید به طور کامل شرح داده شده است.

چه ساعاتی سفارش خود را ثبت کنم؟

می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز از سونی آنلاین خرید کنید. واحد سفارشات سونی آنلاین در ساعات اداری به سفارشات مشتریان رسیدگی می نماید.

آیا ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان دارد؟

بله. پس از انتخاب کالا با واحد فروش سونی آنلاین تماس بگیرید. البته توجه داشته باشید برای سرعت در پردازش سفارشات، پیشنهاد و اولویت ما ثبت سفارشات به صورت اینترنتی است.

سفارش من هدیه است، امکان دارد فاکتور همراه کالا ارسال نشود؟

تمامی فاکتورهای سونی آنلاین به صورت الکترونیکی بوده و فاکتور کاغذی همراه هیچ محصولی ارسال نمی شود. در صورتی نیاز به فاکتور می توانید از طریق پنل خود آن را دریافت نمایید.

هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال اقلام خورد توسط پست برای تمامی محصولات یکسان بوده، اما برای ارسال توسط تیپاکس یا پیک بسته به وزن و مسافت تعرفه متفاوتی اعمال می شود که به شکل پس کرایه بوده و در محل خریدار باید به مسئول پیک یا تیپاکس پرداخت نماید.

دو سفارش متفاوت را با اختلاف زمانی ثبت نموده ام؛ آیا ارسال همزمان برای صرفه جویی در هزینه امکان دارد؟

بله. با واحد خدمات پس از فروش سونی آنلاین تماس گرفته، درخواست خود را مطرح کنید. در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد این ادغام صورت خواهد پذیرفت.

چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

اکثریت سفارشات تهران در همان روز تحویل خواهد شد. و سفارش شهرستان ها بسته به نوع انتخاب روش ارسال (تیپاکس یا پست پیشتاز) 24 ساعت یا 72 ساعت بعد تحویل خواهد شد.

طرح یا سایز محصولی که دریافت نموده ام با تصوری که از محصول داشتم، متفاوت است. آیا بازگشت یا تعویض کالا امکان دارد؟

بله. شرایط 48 ساعت ضمانت بازگشت و تعویض را مطالعه نمایید.

کالای بازگشتی را به چه آدرسی بفرستم؟

پس از هماهنگی با کارشناسان خدمات پس از فروش و مطالعه دقیق شرایط بازگشت، کالا را با پست به آدرس شرکت ارسال نمایید.

آیا انصراف از خرید ممکن است؟

در صورت انصراف درخواست خود را طی ۲۴ ساعت به سونی آنلاین اطلاع دهید.

از خرید خود منصرف شده ام اما سفارش در مرحله پست است؛ چه کنم؟

بلافاصله با کارشناسان پشتیبانی سونی آنلاین تماس بگیرید تا راهکارهای موجود را بررسی نمایند.

هزینه حمل کالای بازگشتی به عهده کیست؟

چنانچه مشکل از محصول یا سونی آنلاین باشد هزینه پستی به حساب مشتری باز می گردد. در غیر این صورت بر عهده مشتری است.

آگاهی از وضعیت بسته بازگشتی چگونه ممکن است؟

کارشناسان سونی آنلاین به محض رسیدن بسته و بررسی مشکل، با شما تماس می گیرند. چنانچه پس از گذشت ۷۲ ساعت کاری از بازگرداندن بسته، تماسی از سوی سونی آنلاین صورت نگرفت٬ برای پیگیری کالای خود تماس بگیرید.

هزینه کالای بازگشتی چگونه پس فرستاده می شود؟

پس از بررسی و تایید مشکل، هزینه بعد از حداکثر ۴۸ ساعت کاری به حساب شما واریز می شود.

اگر کالای تعویضی اختلاف قیمت داشته باشد چگونه محاسبه خواهد شد؟

در صورت تفاوت قیمت، شما بستانکار یا بدهکار خواهید شد و پس از تسویه حساب، کالای جدید برای شما فرستاده می شود.

اگر هنگام حضور پیک یا پست، در منزل نباشم چگونه بسته ارسالی را پیگیری کنم؟

اگر بسته با پست فرستاده شود تا ۱۰ روز از زمان ارسال می توانید بسته خود را از اداره پست  تحویل بگیرید.

برای فرستادن کالا با پیک ویژه سونی آنلاین در تهران٬ قبل از ارسال، با شما هماهنگ می شویم.

چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

با ورود به حساب کاربری و رفتن به بخش “سفارش های من” از پنل کاربری.

چگونه اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنم ؟

به حساب کاربری خود وارد شوید و از صفحه پروفایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.